Please enable JS

Öné az irányítás IP Telefonközponttal. Bárhonnan.

A 3CX egy nyílt platformú, szoftveres IP Telefonközpont, amely együttműködik a népszerű IP-telefonokkal és SIP trunk központokkal akár házon belül, akár felhő alapon.

A teljes, egységes kommunikációs megoldást biztosító, fejlett 3CX több, mint egy átlagos üzleti IP Telefonközpont. Az egyszerű, jó ár-érték arányt kínáló, rugalmas 3CX IP Telefonközpont az elavult, hagyományos telefonrendszerekhez és a megosztott, felhő alapú PBX-központokhoz képest alacsonyabb költségeket, kevesebb korlátozást és jóval kisebb üzemeltetői gondot jelent.

Elérhető, könnyű telepíteni és menedzselni

A felhasználója szabadon dönthet arról, hova telepíti a PBX-központját, hogy milyen SIP trunk központot vagy IP-telefont használ – amivel éves szinten a üzleti telefonrendszeren komoly költségeket takaríthat meg. A 3CX IP Telefonközpontot percek alatt beállíthatja – akár a felhőben, a PBX Express tool használatával, vagy akár a meglevő telepítővel.

  • Plug and Play IP-telefonokkal, Gateway-ekkel és SIP trunkokkal
  • Mellékenkénti licencdíj nélkül
  • Komoly megtakarítás az ÖN által választott SIP trunkkal
  • Jusson hozzá egy ingyenes PBX-licenchez

VOIP Helyi telefonközpont / IP PBX előnyök

Sokkal könnyebben telepíthető & konfigurálható, mint a vezetékes telefonközpont:

Egy számítógépen futó szoftver ki tudja használni a számítógép előrehaladott feldolgozási erejét és a Windows felhasználói felületét & tulajdonságait. Bármilyen számítógépes ismeretekkel rendelkező személy telepítheti és konfigurálhatja a PBX-et. Egy vezetékes telefonközpont általában külön szakképzett szerelőt igényel!

Könnyebben kezelhető a web-alapú konfigurációs felületnek köszönhetően

A VOIP telefon web-alapú konfigurációs felülettel rendelkezik, lehetővé téve a telefonközpont könnyű karbantartását és beállítását. A vezetékes telefonok gyakran nehezen kezelhető felületekkel rendelkeznek, melyek gyakran úgy vannak tervezve, hogy csak a telefonszerelők tudják hatékonyan kezelni azokat.

A hívásdíj csökkenése:

Jelentősen spórolhat a VOIP szolgáltató használatával távolsági vagy nemzetközi hívások esetén. Könnyedén összekötheti az irodák/fiókok közti telefonokat és ingyen telefonálhat.

Nincs szükség külön huzalozásra – használja a számítógépes hálózatot:

A VOIP telefon lehetővé teszi a hardver telefonok közvetlen hozzákapcsolását egy standard számítógépes hálózati porthoz (amit meg tud osztani a szomszédos számítógéppel). A szoftver-telefonok közvetlenül telepíthetők a számítógépre. Ez azt jelenti, hogy nem kell bevezetnie & fenntartania egy külön vezetékes hálózatot telefonálás céljára, ez sokkal nagyobb rugalmasságot biztosít a felhasználók/ kiterjesztések hozzáadását illetően. Ha irodába költözik és még nem vezette be a telefonos hálózatot, jelentős összeget megtakaríthat azzal, hogy csak egy számítógépes hálózatot működtet.

Nincs szolgáltatási korlátozás:

Használjon standard telefonokat: a VOIP telefonközpontok nyílt standardúak – minden modern VOIP telefon SIP támogatással rendelkezik. Ez azt jelenti, hogy használhat szinte bármilyen SIP VOIP telefont vagy VOIP gateway hardvert. Ezzel ellentétben, a vezetékes telefonközpont gyakran vezetékes telefont igényel az előrehaladott jellemzők használatához továbbá vezetékes kiterjesztési egységeket a tulajdonságok hozzáadásához.

Méretezhető:

A vezetékes telefonközpontok könnyen túlnőhetik önmagukat: több telefonvonal bevezetése gyakran költséges hardverfejlesztést igényel. Egyes esetekben egy teljesen új telefonközpont szükséges. Nem így a VOIP telefonközponttal: egy standard számítógép könnyedén kezel nagyszámú telefonvonalat és kiterjesztést – egyszerűen szereljen több telefont a hálózathoz annak bővítésére.

Jobb ügyfélszolgálat & eredményesség:

Mivel a hívások számítógép-alapúak, sokkal könnyebb feladat a fejlesztők számára az üzleti alkalmazásokkal való egyesítés. Például: egy bejövő hívás automatikusan feltüntetheti a hívó fél ügyfél-nyilvántartását, ami elképesztően javítja az ügyfélszolgálatot és csökkenti a költségeket a hívó felekre fordított idő redukálása által. A kimenő hívások egyenesen Outlook-ról lebonyolíthatók, nincs szükség arra, hogy a telefonáló beírja a számot.

A szoftveralapú telefonok könnyebben használhatók:

Gyakran nehéz a fejlett telefonközpont jellegzetességeinek a használata, ilyen például a távkonferencia vezetékes telefonokon. Ez a probléma nem áll fenn a szoftveralapú SIP telefonoknál –az összes művelet könnyen végrehajtható egy felhasználóbarát felületről.

Több tulajdonság szerepel a standard csomagban:

Mivel a VOIP telefonok szoftveralapúak, a fejlesztőknek könnyebb a tulajdonságkészletek kialakítása, hozzáadása és fejlesztése. Ezért a legtöbb VOIP telefon gazdag tulajdonságkészlettel rendelkezik, mint például az automatikus híváskövetés, hangposta, hívásvárakoztatás stb. Ezek az opciók gyakran nagyon költségesek vezetékes központok esetén.

Jobb ellenőrzés a jobb tudósítás által:

A VOIP beállítások egy adatbázisban tárolják a bejövő és kimenő hívásinformációkat az ön szerverén, ami a hívásdíjak és hívásforgalom hatékonyabb követését teszik lehetővé.

Az aktuális rendszerállapot jobb áttekintése:

A vezetékes telefonos központok gyakran költséges ‘rendszertelefonokat’ igényelnek annak megtudásához, hogy mi történik a telefonközponton. A státusinformáció még ebben az esetben is csak nehezen kivehető. A VOIP rendszerrel meghatározhatja, hogy mely felhasználók láthatják a rendszerről való információkat grafikusan, egy web böngészőn keresztül.

Lehetővé teszi, hogy a felhasználók azonnal csatlakoztassák a telefonjukat bárhol az irodán belül:

A felhasználók egyszerűen előveszik a telefonjukat, hozzákötik a legközelebbi ethernet porthoz, és megtartják a létező telefonszámukat!

Könnyű roamingot tesz lehetővé:

A hívások a világon bárhova átirányíthatók a SIP protokoll tulajdonságainak köszönhetően.


RENDELKEZIK
MOBIL
ALKALMAZÁSSAL

STABIL MŰKÖDÉS

BESZÉLGETÉS RÖGZÍTÉSE

EGYEDI MEGJELENÉS

KÖNNYŰ HASZNÁLNI

img

Bárhol használható, a munkában és azon kívül

Jól áttekinthető központi menedzsment felület

Otthoni használatra

Windows, macOS, iOS és Android rendszerű eszközökön

Üzleti használatra

Teljes körű Home Office támogatás

Nagyvállalati használatra

Integrált munkafolyamatok

Adatok biztonságban

Mentés készül minden hívásról. Bármikor visszakereshető.


EGYSZERŰ TELEPÍTÉS

Windos vagy Linux operációs rendszereken

INTUITÍV KEZELŐ KONZOL

Újratervezett admin panel a felhasználók igényei alapján.

BÁRHOVA TELEPÍTHETŐ

Választhat lokális vagy felhős telepítés között.

BIZTONSÁGOS

Beépített alközpont védelem a támadások ellen.

KÖLTSÉGEK CSÖKKENTÉSE

A 3CX használatával jelentősen csökkennek a távközlési költségei.

APPLIKÁCIÓK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK

A 3CX segítségével bárhova magával viheti telefonját.

INTEGRÁL VIDEO KONFERENCIA

Ingyenes 250 résztvevő számára. Használható többek között szavazásra és visszajelzésre.

ÚJ GENERÁCIÓS CALL CENTER SZOLGÁLTATÁSOK

CALL CENTER riportolás, valós idejű statisztika, CRM rendszerekkel integrálható (Salesforce, Microsoft 365, Freshdesk)

TECHNIKAI TÁMOGATÁS

Gyors reagálások a bejelentésekre.

Integrál
videokonferencia
Teljes körűen támogatja a Home Office munkavégzést.

3CX IP telefonközpont
elismerések, díjak
A szoftver az évek alatt több szakmai elismerést és díjat gyűjtött be.

SiteFace Kft. - Dream, Create and Maintain