A 3CX egy nyílt platformú, szoftveres IP Telefonközpont, amely együttműködik a népszerű IP-telefonokkal és SIP trunk központokkal akár házon belül, akár felhő alapon.
A teljes, egységes kommunikációs megoldást biztosító, fejlett 3CX több, mint egy átlagos üzleti IP Telefonközpont. Az egyszerű, jó ár-érték arányt kínáló, rugalmas 3CX IP Telefonközpont az elavult, hagyományos telefonrendszerekhez és a megosztott, felhő alapú PBX-központokhoz képest alacsonyabb költségeket, kevesebb korlátozást és jóval kisebb üzemeltetői gondot jelent.
A felhasználója szabadon dönthet arról, hova telepíti a PBX-központját, hogy milyen SIP trunk központot vagy IP-telefont használ – amivel éves szinten a üzleti telefonrendszeren komoly költségeket takaríthat meg. A 3CX IP Telefonközpontot percek alatt beállíthatja – akár a felhőben, a PBX Express tool használatával, vagy akár a meglevő telepítővel.
Sokkal könnyebben telepíthető & konfigurálható, mint a vezetékes telefonközpont:
Egy számítógépen futó szoftver ki tudja használni a számítógép előrehaladott feldolgozási erejét és a Windows felhasználói felületét & tulajdonságait. Bármilyen számítógépes ismeretekkel rendelkező személy telepítheti és konfigurálhatja a PBX-et. Egy vezetékes telefonközpont általában külön szakképzett szerelőt igényel!
Könnyebben kezelhető a web-alapú konfigurációs felületnek köszönhetően
A VOIP telefon web-alapú konfigurációs felülettel rendelkezik, lehetővé téve a telefonközpont könnyű karbantartását és beállítását. A vezetékes telefonok gyakran nehezen kezelhető felületekkel rendelkeznek, melyek gyakran úgy vannak tervezve, hogy csak a telefonszerelők tudják hatékonyan kezelni azokat.
A hívásdíj csökkenése:
Jelentősen spórolhat a VOIP szolgáltató használatával távolsági vagy nemzetközi hívások esetén. Könnyedén összekötheti az irodák/fiókok közti telefonokat és ingyen telefonálhat.
Nincs szükség külön huzalozásra – használja a számítógépes hálózatot:
A VOIP telefon lehetővé teszi a hardver telefonok közvetlen hozzákapcsolását egy standard számítógépes hálózati porthoz (amit meg tud osztani a szomszédos számítógéppel). A szoftver-telefonok közvetlenül telepíthetők a számítógépre. Ez azt jelenti, hogy nem kell bevezetnie & fenntartania egy külön vezetékes hálózatot telefonálás céljára, ez sokkal nagyobb rugalmasságot biztosít a felhasználók/ kiterjesztések hozzáadását illetően. Ha irodába költözik és még nem vezette be a telefonos hálózatot, jelentős összeget megtakaríthat azzal, hogy csak egy számítógépes hálózatot működtet.
Nincs szolgáltatási korlátozás:
Használjon standard telefonokat: a VOIP telefonközpontok nyílt standardúak – minden modern VOIP telefon SIP támogatással rendelkezik. Ez azt jelenti, hogy használhat szinte bármilyen SIP VOIP telefont vagy VOIP gateway hardvert. Ezzel ellentétben, a vezetékes telefonközpont gyakran vezetékes telefont igényel az előrehaladott jellemzők használatához továbbá vezetékes kiterjesztési egységeket a tulajdonságok hozzáadásához.
Méretezhető:
A vezetékes telefonközpontok könnyen túlnőhetik önmagukat: több telefonvonal bevezetése gyakran költséges hardverfejlesztést igényel. Egyes esetekben egy teljesen új telefonközpont szükséges. Nem így a VOIP telefonközponttal: egy standard számítógép könnyedén kezel nagyszámú telefonvonalat és kiterjesztést – egyszerűen szereljen több telefont a hálózathoz annak bővítésére.
Jobb ügyfélszolgálat & eredményesség:
Mivel a hívások számítógép-alapúak, sokkal könnyebb feladat a fejlesztők számára az üzleti alkalmazásokkal való egyesítés. Például: egy bejövő hívás automatikusan feltüntetheti a hívó fél ügyfél-nyilvántartását, ami elképesztően javítja az ügyfélszolgálatot és csökkenti a költségeket a hívó felekre fordított idő redukálása által. A kimenő hívások egyenesen Outlook-ról lebonyolíthatók, nincs szükség arra, hogy a telefonáló beírja a számot.
A szoftveralapú telefonok könnyebben használhatók:
Gyakran nehéz a fejlett telefonközpont jellegzetességeinek a használata, ilyen például a távkonferencia vezetékes telefonokon. Ez a probléma nem áll fenn a szoftveralapú SIP telefonoknál –az összes művelet könnyen végrehajtható egy felhasználóbarát felületről.
Több tulajdonság szerepel a standard csomagban:
Mivel a VOIP telefonok szoftveralapúak, a fejlesztőknek könnyebb a tulajdonságkészletek kialakítása, hozzáadása és fejlesztése. Ezért a legtöbb VOIP telefon gazdag tulajdonságkészlettel rendelkezik, mint például az automatikus híváskövetés, hangposta, hívásvárakoztatás stb. Ezek az opciók gyakran nagyon költségesek vezetékes központok esetén.
Jobb ellenőrzés a jobb tudósítás által:
A VOIP beállítások egy adatbázisban tárolják a bejövő és kimenő hívásinformációkat az ön szerverén, ami a hívásdíjak és hívásforgalom hatékonyabb követését teszik lehetővé.
Az aktuális rendszerállapot jobb áttekintése:
A vezetékes telefonos központok gyakran költséges ‘rendszertelefonokat’ igényelnek annak megtudásához, hogy mi történik a telefonközponton. A státusinformáció még ebben az esetben is csak nehezen kivehető. A VOIP rendszerrel meghatározhatja, hogy mely felhasználók láthatják a rendszerről való információkat grafikusan, egy web böngészőn keresztül.
Lehetővé teszi, hogy a felhasználók azonnal csatlakoztassák a telefonjukat bárhol az irodán belül:
A felhasználók egyszerűen előveszik a telefonjukat, hozzákötik a legközelebbi ethernet porthoz, és megtartják a létező telefonszámukat!
Könnyű roamingot tesz lehetővé:
A hívások a világon bárhova átirányíthatók a SIP protokoll tulajdonságainak köszönhetően.
Jól áttekinthető központi menedzsment felület
Windows, macOS, iOS és Android rendszerű eszközökön
Teljes körű Home Office támogatás
Integrált munkafolyamatok
Mentés készül minden hívásról. Bármikor visszakereshető.